2014/03/21

Újra lecsapott!!! (ajándék milka)

Megrázó esemény történt ma iskolánkban. Sajnálatos módon egy halálesetről szereztünk tudomást, de arról nincs információnk, ki tette. Mindenki csak találgat, de én bizonyosan tudom, hogy ki lehetett az! Samara!
Egy diáklány talált rá a holttestre. Megkerestem ezt a személyt, és feltettem neki pár kérdést, de nem tudtam belőle kihúzni túl sok információt, mert még mindig erős sokkhatás alatt állt.
Így nyilatkozott a történtekről:

„Nagyon megfájdult a fejem, ezért kimentem a második emeleti mosdóba, abban a reményben, hogy ha iszom egy kicsit, akkor biztosan jobb lesz. Mikor a mosdóhoz értem, láttam, hogy a csap meg volt engedve, de nem volt ott senki. Elzártam a csapot és belenéztem a tükörbe. Ekkor vettem észre…a tükörből megpillantottam egy… egy lány holttestét. Ijedtemben hangosan felkiáltottam és kirohantam a mosdóból.”


Aki tudja, ki Samara, az keresse meg Varga Lilla 13. C-s tanulót, és ha jó nevet mond, egy NAGY TÁBLA MILKA csokit kap tőlünk jutalmul. ( A jutalmat csak másnap kapod meg ;) ) Samara a felsőbb évfolyamokban található meg ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése